Monday, March 3, 2008

非法驾驶

前天要去参加一个喜宴
选好衣服 配个小手提袋
手提袋太小
平时用的钱包收不进
我想去喜宴不必付什么钱
就只带身份证,驾驶证,一些零钱可以了
抽出驾驶证
wah say!!! 已经过期了
14/10/2007到期
原来我非法驾驶已经四个月了
上天保佑我没发生意外
今天我还要非法驾驶一天去更换驾驶证
不必担心
竞选期警察不设路障不发罚单

p/s:
我猜错了
午餐时间去接孩子然后去邮政局
路上我共遇到三个警察设的路障
还好上天又保佑我

2 comments:

Jo said...

You are soooo lucky.
MAke sure this time you extend your lisence for a long long time (may be 5 years) so that polis won't catch you when you come back and drive again in Malaysia.

Anonymous said...

Ha ha...
This is my second time I drove with expired driving license.